جایگاه شهیدسلیمانی به عنوان یک «قهرمان ملی» در دل های مردم ارج یافت

0
979

جایگاه شهیدسلیمانی به عنوان یک «قهرمان ملی» در دل های مردم ارج یافت

روابط عمومی وزارت در توضیحاتی درباره یک خبر تصریح کرد: جایگاه شهید سلیمانی به عنوان یک «قهرمان ملی» در دلهای مردم ارج یافت.

 روابط عمومی وزارت نفت در پی انتشار خبری با عنوان «سوال از زنگنه درباره توهین دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت به شهید سلیمانی» توضیحاتی ارائه کرد که متن آن به شرح زیر است:
طی روزهای اخیر شایعه ای سراسر کذب و آکنده از بغض و کینه علیه دکتر فرزین مینو، معاون وزیر نفت در امور مدیریت و توسعه منابع انسانی و دبیر هیأت مرکزی گزینش وزارت نفت در خصوص بی حرمتی به شهید والامقام سردار سلیمانی، به صورت هدفمند و به قصد تسویه حساب شخصی ابتدا در رسانه های مجازی و سپس از طریق برخی افراد صاحب تربیون در خبرگزاری فارس انتشار یافت، که موجب تاسف و شگفتی از اصرار برخی به تکرار یک مطلب سراسر کذب شد.
در متون اسلامی مکرر عنوان شده است که بهتان بدترین نوع دروغ است و چنانچه اتهام شخص در غیاب وی باشد غیبت هم بشمار می آید و انسان در واقع مرتکب دو گناه شده است، یکی دروغ و دیگری غیبت و بزرگترین ظلم در حق برادر مؤمن آن است که او را متهم به ارتکاب گناهی کنی که هرگر آن را انجام نداده است. بهتان به اصطلاح همین برچسب زدن به این و آن است که متاسفانه اخیرا بیش از پیش مطرح بوده و امروزه نیز بزرگترین ابزار دشمنان و مخالفان برای ایجاد تفرقه در کشور است.
آنچه ما و همگان از سیره عملی و اخلاق حسنه شهید سلیمانی عزیز به یاد می آوریم، تلاش خالصانه او برای جلوگیری از تفرقه و ایجاد همدلی و اتحاد در میان صفوف کارگزاران نظام اسلامی بود و خون پر برکت و پاک این سرباز سرافراز انقلاب پس از شهادت مظلومانه اش نیز سبب ایجاد اتحاد کم نظیری میان اقشار مختلف مردم شده و جایگاه او به عنوان یک «قهرمان ملی» در دلهای مردم ارج یافت.
حال چگونه برخی …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


چهار + 1 =