جهاد اسلامی: شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای مقاومت است

0
907

جهاد اسلامی:

شهادت سردار سلیمانی خسارت بزرگی برای مقاومت است

«احمد برکه» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن گفت که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی خدمات زیادی به مقاومت و آرمان فلسطین ارائه کرد و شهادت او خسارت بزرگی برای محور مقاومت است.

برکه در مصاحبه با روزنامه یمنی «الثوره»، گفت که خدمات سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین آن را برای ایجاد توازن رعب و وحشت با دشمن صهیونیستی توانمندتر کرد.

او افزود که سردار حاج قاسم سلیمانی با انتقال تجربیات نظامی و امنیتی به مقاومت فلسطین، کمک‌های زیادی به گروه‌های مقاومت ارائه کرد و مقاومت نیز گام‌های بزرگی در این زمینه برداشت.

برکه تصریح کرد که سردار سلیمانی وحدت در میان مقاومت ایجاد کرد و تشکیل اتاق عملیات مشترک متشکل از شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت که در برابر تجاوزات دشمن به عنوان یک نیروی واحد و یکپارچه ایستادگی می‌کنند، نشانه این وحدت است همچنانکه اخیرا نیز شاهد برگزاری رزمایش تمامی شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت فلسطینی بودیم

برکه همچنین با انتقاد از سازش برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی گفت که عربستان سعودی نیز به دور از این سازش نیست و ممکن است در مرحله آینده شاهد علنی شدن روابط بین این کشور با دشمن صهیونیستی باشیم.

او تأکید کرد که سازش با رژیم صهیونیستی، فرصتی برای این رژیم به منظور استمرار یهودی‌سازی اراضی فلسطینی و مصادره آن و نیز ارتکاب جنایت‌های بیشتر علیه ملت فلسطین فراهم می‌آورد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


4 × = شانزده