رونمایی از تندیس و سردار سلیمانی

0
1048

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، هم‌زمان با هفته بسیج از تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای جم انبه رونمایی و خیابان مزین به‌نام این شهید والا مقام نیز افتتاح شد.

مصطفی غلام‌پور فرماندار رودان در این آیین با تقدیر از این حرکت فرهنگی و عمرانی مهم در روستای جم انبه، آن را نمونه یک خدمت مهم و بزرگ برای مردم به‌همراه نگه داشتن یاد و خاطره سردار دلها تا همیشه دانست.

وی در تقدیر از اقدام دهیاری و شورای اسلامی روستای جم انبه جغین در نامگذاری مکانی به نام سردار شهید سلیمانی گفت: با این اقدام نماد سردار رشید اسلام به یک حرکت عملی تبدیل شده است.

غلام‌پور با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود، افزود: ایشان هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان نداشت و زندگی خود را وقف مبارزه با ظالمان متجاوز کرد.

در ادامه ابوذر مسافری دهیار روستای جم‌انبه جغین نیز در این آیین اظهار داشت: در مجموع برای تکمیل این پروژه ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه شامل دو کیلومتر و ۲۰۰ متر آسفالت و جدول‌گذاری، تندیس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سکوی تندیس می‌باشد.

مسافری با قدردانی از همکاری شورای اسلامی روستا جم‌انبه و بخشداری جغین در تکمیل این پروژه، گفت: این پروژه با همکاری قرارگاه تحول محلات شهید اخلاقی روستای جم‌انبه و گروه‌های جهادی به بهره‌برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


× 6 = پنجاه چهار