سردار جلالی: تنها شهید سلیمانی می توانست پوتین را برای حمایت از جبهه مقاومت مجاب کند

0
702

سردار جلالی: تنها شهید سلیمانی می توانست پوتین را برای حمایت از جبهه مقاومت مجاب کند

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مجاب سازی دولت روسیه و شخص پوتین برای حمایت از جبهه مقاومت و به کارگیری توان هوایی و پدافندی از جمله اقداماتی بود که صرفا سردار سلیمانی می توانست انجام دهد.

سردار غلامرضا جلالی در نشست مجازی «مکتب سلیمانی و ارتقای قدرت نرم جمهوری اسلامی» که در وزارت فرهنگ برگزار شد، با بیان اینکه برای تبیین ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی باید به این نکته توجه داشت که وی نه تنها یک فرمانده بزرگ و نخبه نظامی بلکه به تمام معنا در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی خود، وارسته و با تقوا بود، تصریح کرد: فرماندهی شهید سلیمانی را باید از دو دیدگاه «قدرت سخت مقاومت» و «قدرت نرم جبهه مقاومت» مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: در شرایطی که هیچکس حتی دولت های عراق و سوریه، تصور تاب آوردن در برابر تهاجم و وحشی گری های داعش را نداشتند این شهید قاسم سلیمانی بود که تحت تدابیر رهبری به سازماندهی جبهه مقاومت پرداخت.
جلالی با بیان اینکه یکی از ویژگی های بارز سردار سلیمانی که در پیروزی جبهه مقاومت تاثیر بسزایی داشت، حضور این شهید در خط مقدم میدان نبرد بود در حالی که می توانست از تهران هم آن را مدیریت کند، تصریح کرد: این کار اعتماد به نفس را در نیروهای جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر داعش ایجاد و تقویت کرد و تاثیر مهمی در این پیروزی داشت. پیروزی بر داعش در واقع پیروزی در یک جنگ نیابتی مدرن بین جریان انقلاب و جریان استکبار بود که از این نظر حاج قاسم کاری بسیار بزرگ انجام داد. در واقع آمریکایی ها هم در صحنه راهبردی و هم در صحنه تکنیکی متحمل شکست شدند.
جلالی با بیان اینکه پیشروی در جبهه جنگ نرم بدون توفیق در جبهه سخت ممکن نیست تصریح کرد: در واقع مبنای اقتدار در قدرت نرم، پیروزی در جبهه قدرت سخت است. شهادت حاج قاسم نیز خود یک رخداد منحصر به فرد بود و نحوه شهادت، او را به یک قهرمان ملی و قهرمان جهان اسلام …

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


9 − دو =