آمریکا بزرگ ترین مبارز ضد تروریسم را شهید کرد

0
1108

آمریکا بزرگ ترین مبارز ضد تروریسم را شهید کرد

شیخ محمود نوری معاون شورای علمای پیوند عراق  امروز (دوشنبه)در همایش مکتب  شهید سلیمانی و تمدن نوین اسلامی و تمدن نوین اسلامی گفت: در واقع آمریکا با هدف قرار دادن حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس خشم و ناراحتی خود را از اقدامات این دو شهید عزیز به نمایش گذاشت زیرا شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج المهندس توانسته بودند به یک پیروزی بزرگ مقتدرانه دست پیدا کنند و گروه های تروریستی داعشی را از عراق بیرون برانند.

وی در ادامه افزود: این موضوع برعکس آن چیزی است که آمریکا ادعا می کند . آمریکا توسط وزارت خارجه خود بارها مدعی شده است که آمده است تا منطقه را از تروریسم رهایی ببخشد. هر کس اظهارات و خبرهای ضد و نقیض کاخ سفید را دنبال کند متوجه خواهد شد که داعش کاملا دست پرورده سازمان اطلاعات آمریکا است.

این تحلیلگر عراقی ضمن تاکید بر رویه غیر قابل تغییر آمریکا ، اضافه کرد: با هدف قرار دادن شهید سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس به وضوح نشان داد که آمریکا تا چه اندازه از اقدامات حاج قاسم سلیمانی و حاج المهندس خشمگین شده بود.

از سوی دیگر المهندس در عراق شاهکارهای زیادی داشت . شیخومحمود در پایان تصریح کرد: آنچه که در میدان عمل از المهندس و حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم به وضح نمایانگر آن است که این دو داشتند در راه صحیح گام برمی داشتند تا برای امت مسلمان عزت را به ارمغان بیاورند.

در واقع اگر کسی بخواهد بیش از پیش با شخصیت حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس آشنا شود، در خواهد یافت که موضوع فلسطین و آزادی بیت المقدس و پشتیبانی از فلسطینیان ضعیف و بیچاره و مستضعف جزو اولویت های کاری آنها محسوب می شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


نُه + = 11