سردار قریشی:حاج قاسم یک راه و مدرسه آموزنده است

0
838

سردار قریشی:حاج قاسم یک راه و مدرسه آموزنده است

رئیس ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که با عنوان «مرد میدان» در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی ، پاسداشت ۴۰ سال مجاهدت او بود.

به گزارش ایسنا، سردار قریشی افزود: به شهادت رساندن این سردار ملی نشان از ترس و وحشت دشمنان و استکبار جهانی بود. حکومت خونخوار آمریکا به غلط می پنداشت که با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت تضعیف خواهد شد چرا که از کودک پنج ساله تا پیر مرد ۹۰ ساله منتقم این سردار ملی شدند.
وی افزود: دشمن اکنون از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می ترسد. حاج قاسم یک راه و مدرسه آموزنده است. راه او برای رسیدن به افتخار اطمینان بخش است. حاج قاسم سلیمانی برای تمامی اقشار جامعه محبوب و الگو بوده و هست. مکتب حاج قاسم سلیمانی یعنی اسلام ناب محمدی.او در مکتب اسلام بزرگ شد و مطیع امر ولایت بود و توانست به اسلام عزت ببخشد.
سردار قریشی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری مرد میدان توضیح داد: در نمایندگی ولی فقیه سپاه، در نظر داریم با زبان شعر و هنر مکتب حاج قاسم را ماندگار و به نسل آینده انتقال بدهیم. در این جشنواره ۱۰۵۶ اثر به دبیرخانه رسید که در بخش پوستر ۱۷۸ اثر، کلیپ و فیلم کوتاه ۲۵۹ اثر، همخواهی و سرود ۲۱۴ اثر و در بخش پادکست ۸۵ اثر به مرحله داوری رسیدند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


چهار × 5 =