معاون سازمان تبلیغات اسلامی: سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در جهان است

0
943

معاون سازمان تبلیغات اسلامی: سردار سلیمانی چهره بین المللی مقاومت در جهان است

معاون راهبری سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر نشر فرهنگ مقاومت در جامعه، گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک چهره بین المللی مقاومت در منطقه و جهان است.

 حجت الاسلام روح الله حریزاوی امروز در دهمین گردهمایی مدیران، معاونان و روسای ادارات تبلیغات اسلامی استان به ضرورت بررسی تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: شناخت و بررسی آسیب‌ها و معضلات و مشکلات در گام نخست انقلاب و عبرت گرفتن و برنامه‌ریزی دقیق نسبت به گام دوم انقلاب از ضروریات است.

وی به ایام الله دهه فجر انقلاب و برنامه ریزی برای باشکوه برگزار شدن این مراسمات با رعایت دقیق پروتکل‌ها و دستورالعمل ها اشاره کرد و افزود: امام راحل این انقلاب را با حمایت‌های ملت بزرگ ایران و مبتنی بر دستورات قرآن و اسلام ناب پایه‌گذاری کرد و دلیل دشمنی‌های نظام غرب و سلطه  امروز در مقابل جمهوری اسلامی این مسئله است.

حریزاوی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و مجاهد عراقی ابومهدی المهندس و همرزمانشان در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد، تاکید کرد: مکتب حاج قاسم با شهادت این شهید والامقام جهانی شد و امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب یک چهره بین المللی مقاومت در منطقه و حتی جهان است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره یار دیرین رهبری  آیت الله علامه مصباح یزدی (ره)، بیان داشت: آیت الله مصباح (ره) از ابتدای انقلاب از حامیان اندیشه‌های ناب اسلام و انقلاب بود و همواره در مقابل فتنه‌ها و بحران‌ها به تبیین و روشنگری می پرداخت.

حریزاوی با اشاره به دلیل دشمنی و کینه‌توزی تمدن غربی در مقابل تمدن اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی امروز فصل جدیدی از تمدن نوین اسلامی را در جهان ایجاد کرده که نقطه مقابل تمدن بی هویت و بی پایه غربی بوده و مهم ترین موضوع دشمنی آنان با جمهوری اسلامی در حکومت مردم‌سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی به نظام تربیتی دینی انقلاب اسلامی در طول بیش چهار دهه از عمر انقلاب  اشاره و خاطر نشان کرد: آیت الله مصباح (ره) از ابتدا برای این نظام تربیتی دینی خالصانه و مجاهدانه تلاش کرد و در مقابل این هجمه‌ها و فشارها ایستادگی کرد.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر متناسب‌سازی برنامه‌های تبلیغی با این ایام، گفت: محورهای اصلی طرح تحول سازمان تبلیغات اسلامی برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب بوده و تقویت برنامه‌های تبلیغی ا از مهم ترین اهداف و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی مالک و مهم ترین عنصر تاثیرگذار در انقلاب اسلامی هستند، افزود: همه ما در کشور مسئول هستیم و در برابر گام دوم انقلاب و بیانیه ابلاغی از سوی رهبری معظم انقلاب ماموریت داریم.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به وجود مشکلات و معضلات در نظام اسلامی و شرایط امروز کشور، بیان داشت: توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از شرایط کشور بوده و همه مبلغین باید آن را در جامعه تبیین کنند و تراز برنامه تبلیغی باید متناسب با بیانیه گام دوم انقلاب و در مقابل نظام تمدنی غرب باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


هفت − 4 =