معرفی کتاب؛ «تطبیق مکتب سردار سلیمانی با مکتب انقلاب اسلامی»

0
787
معرفی کتاب؛

«تطبیق مکتب سردار سلیمانی با مکتب انقلاب اسلامی»

«تطبیق مکتب سردار سلیمانی با مکتب انقلاب اسلامی» عنوان کتابی است که به قلم «علیرضا مظاهری» و «حسن وثوق‌زاده» درخصوص سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» به رشته تحریر درآمده است.

اثر فوق در سه بخش مبانی، اهداف و وظایف تنظیم شده است که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی توسط انتشارات «مرتضی دشت» در 150 صفحه و به شمارگان 500 جلد در زمستان 1399 به چاپ رسیده است.

بخشی از مقدمه کتاب:

امام خامنه‌ای(مد ظلله العالی): به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم، به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم.

جمله بالا نشانگر اوج شخصیت یک فرد را نشان می‌دهد. شخصی که از بند منیت‌ها، هوا و هوس‌ها رها شده و توانسته به اوج کمالات متعالی انسانی برسد. به گونه‌ای که حتی دیگران می‌توانند از او تقلید نموده و او را الگوی خویش قرار دهند.

تبدیل شدن به اسوه حسنه کاری بس دشوار است. شهادت، مقامی رفیع، مرگی تاجرانه و هنر مردان خداست. عصر امروز انقلاب اسلامی است. فرصتی برای فراهم کردن تمدن اسلامی در جهت رسیدن به ظهور حضرت حجت(عج). عصری است که اسلام باید مرزهای جغرافیایی را برهم زده و به مقابله تمام عیار با دشمنان اسلام بپردازد.

این کتاب در سه بخش مبانی، اهداف و وظایف تنظیم شده است به گونه‌ای که اگر مخاطب، کتاب را به انتها برساند ابتدا با مبانی مکتب انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی آشنا می‌شود و سپس اهداف مکتب را که برخواسته از همین مبانی است، می‌شناسد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید


شش + 7 =